Ina Todoran: Stilul meu de viață

Vi s-a întâmplat vreodată să întâlniți o persoană care pur și simplu radiază? Aceasta a fost prima mea impresie legată de Ina  acum doi ani când am întâlnit-o și de atunci nu s-a schimbat nimic.

Dacă nu o cunoașteți încă, vă invit să faceți cunoștință în cele ce urmează, iar dacă îi urmăriți blogul și postările de pe Facebook, sigur vă va face  plăcea să o reîntâlniți aici. Îi mulțumim că ne-a acordat o parte din timpul ei puțin acum – fiind proaspătă mamă de fetiță alintată Cupcake –  și din sufletul ei mare.
,

Ina, povestește-ne pe scurt cum te-ai decis să începi blogul Flori de Cireș. Lifestyle blog. Ce te-a inspirat și cum ai ales tocmai acest nume?
Se întampla în 2008, când am început să gătesc mai des. Pe la începutul anului găsisem o rețetă de pâine artizanală pe un forum culinar.  Am pregătit pâinea după rețetă, care a avut un succes nebănuit  și de atunci am devenit interesată de domeniul culinar și de blogosfera culinară. De aici și până la a începe un blog n-a fost decât un pas căci doream să împărtășesc și eu din reușitele mele, nu neapărat culinare. Numele ales de la bun inceput era Lifestyle blog, un termen care înglobeaza tot ceea ce aștern pe paginile blogului: rețete culinare, sfaturi, fotografii, momente spirituale, anchete social etc. Stilul meu de viață. Însă adresa aleasă era deja luată așa că am ajuns la floridecires7. Flori de cireș deoarece cireșul este pomul meu preferat iar 7 are o însemnătate aparte pentru mine.
“Lifestyle blog. un termen care înglobeaza tot ceea ce aștern pe paginile blogului: rețete culinare, sfaturi, fotografii, momente spirituale, anchete social etc. Stilul meu de viață”
Rețetele tale provin din bucătăria vegană și raw, acesta este și stilul tău de viață? Ce înseamnă pentru tine o alimentație sănătoasă?
Sunt vegetariană de 11 ani și vegană de aproape 2 ani. Încerc să mențin o dietă cât mai echilibrată, combinând alimentația vegană cu cea crudă. Acesta este principiul meu pentru o alimentație sănătoasa, de care sunt convinsă de multă vreme că aduce cele mai mari beneficii organismului uman.
Ce ingrediente preferi, ce ai recomanda unui novice în alimentația raw?
Nu am ingrediente preferate, însa din casa mea nu lipsește niciodată avocado, nucile și semințele și cerealele, din care pregătesc rapid creme, pateuri sau dulciuri. Unui novice îi recomand să se documenteze foarte riguros înainte de a alege o alimentație 100% raw deoarece asa cum aminteam înainte, e necesar un echilibru. Organismul are nevoie atât de hrana crudă cât și de alimente gătite, cum ar fi cerealele și leguminoasele. Ideal este să fie pastrată o proporție de 50-60% hrană crudă, adică o salată, un pateu, o cremă crudă la fiecare masă gătită termic.
Foto: Tort raw zmeură, făcut de Ina, fotografiat de Ina și testat de noi, delicios!

Ai documentat toată experiența sarcinii pe blogul tău, dar cum te simți de când ai devenit mămică, în ce fel s-a schimbat viața ta?
Sarcina a fost una dintre cele mai frumoase experiențe din viața mea, însă “meseria” de mamă nu e egalata de nimic! Viata mea s-a schimbat complet, prioritatile mele sunt altele acum iar in ceea ce priveste alimentatia am devenit si mai atenta cu privire la ceea ce mananc.

Sarcina a fost una dintre cele mai frumoase experiențe din viața mea, însă “meseria” de mamă nu e egalată de nimic!
Ce îți dorești pentru viitor pentru tine și fetița ta, Anais?
Ca orice părinte, îmi doresc tot ceea ce e mai bun pentru fetița mea. Îmi doresc în primul rând ca ea să crească armonios și să poată lua decizii înțelepte care să-i ghideze viața în cel mai minunat mod și să poată depăși obstacolele vieții cu fruntea ridicată.

Posturile tale emană o energie pozitivă, ai întotdeauna o atitudine senină și zâmbitoare. Ce te motivează, cum reușești să rămâi întotdeauna zen?

Zen… aș ocoli acest termen și aș prefera să îi spun putere de la Dumnezeu, în care cred cu desăvârșire. Am avut clipe grele de multe ori, dar încrederea în puterea divina m-a motivat să merg mai departe, să mulțumesc pentru ceea ce sunt și pentru ceea ce am și să văd mereu partea plină a paharului, care întotdeauna e indestulată de binecuvântări mai presus de încercari.
Ai citit de la noi cartea The End of Overeating de David Kessler. Ce impresie ți-a făcut?
O carte de excepție care explică simplu și pe înțelesul tuturor ceea ce poate părea inexplicabil la o simplă vedere. Este o carte pe care o recomand tuturor celor interesați de schimbarea stilului de viață într-unul mai sănătos.
Ce altceva îți mai place să citești? Ce cărți ai recomanda?
Cărțile pe care le citesc sunt cu precădere cele despre alimentația sănatoasă și despre viața împlinită, fericită. Dacă tot mi-e dat să fac recomandări, aș   întocmi și un top al cărților care merită citite. (n.r. Le găsiți mai jos)
Încrederea în puterea divina m-a motivat să merg mai departe, să mulțumesc pentru ceea ce sunt și pentru ceea ce am și să văd mereu partea plină a paharului, care întotdeauna e indestulată de binecuvântări mai presus de încercari.
Sursa: https://www.books-express.ro/blog/interviu-ina-todoran/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu